Capture

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

 

Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση

Στόχος Βελτίωσης Σχέδιο Δράσης

Διαθεματική προσέγγιση του κλίματος και των

Καιρικών φαινομένων μέσα από τα γνωστικά

αντικείμενα που διδάσκονται στο Γυμνάσιο,

με στόχο τον εκσυγχρονισμό της διδασκαλίας,

την εξοικείωση των μαθητών και των εκπαιδευ-

τικών με τη διαθεματικότητα, την κατανόηση

του ρόλου του κλίματος στη ζωή και την ευαι-

σθητοποίηση των μαθητών απέναντι στο φαι-

νόμενο της κλιματικής αλλαγής.

ΚΛΙΜΑ ΚΑΙ

ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ
ΧΘΕΣ – ΣΗΜΕΡΑ - ΑΥΡΙΟ

 

Σχολική διαρροή - φοίτηση
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος


Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών

Στόχος Βελτίωσης Σχέδιο Δράσης

Εστιάζεται στην A΄ Γυμνασίου.

Αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση

μαθητών σε θέματα συμπεριφοράς

προς τους συμμαθητές τους εντός

του σχολικού πλαισίου με την ανα-

γνώριση των στάσεων που δε συν-

άδουν με την ισότιμη και αξιοπρεπή

αντιμετώπιση των συνομηλίκων τους

και στην υιοθέτηση θετικής συμπε-

ριφοράς μέσα σε συμφωνημένα και

οριοθετημένα σχολικά πλαίσια.


ΣΚΟΠΟΣ:

Η βελτίωση των σχέσεων μεταξύ των

μαθητών.

Η αποδοχή και υιοθέτηση στάσεων και

συμπεριφορών που συμβάλλουν στην

καλλιέργεια θετικού κλίματος μέσα

στη σχολική κοινότητα.

Η  επίτευξη των μαθησιακών και διδα-

κτικών στοχων μέσα σε πλαίσιο ου-

σιαστικής επικοινωνίας και διά-

δρασης εκπαιδευτικών και μαθητών.


Ειδικότεροι στόχοι:

Ευαισθητοποίηση μαθητών σε θέματα

συμπεριφοράς.

Άσκηση στη συνειδητή έκφραση θετικών

συναισθημάτων και συμπεριφορών.

Αναγνώριση, προβολή και επιβράβευση

των θετικών χαρακτηριστικών των συμ-

μαθητών τους.

Κατανόηση του ρόλου του συμβούλιου

της τάξης,

γνώση του νομικού πλαισίου των αρμο-

διοτήτων των μελών του.

Ανάληψη παρεμβάσεων- πρωτοβουλιών

από αυτό για την εξομάλυνση των σχέ-

σεων των μαθητών του τμήματος.

«ΥΙΟΘΕΤΩ ΘΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
–ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ -ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟΝ
ΑΛΛΟ»

 

Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος


Σχέσεις σχολείου - οικογένειας
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος

 

Διοικητική λειτουργία

Ηγεσία - Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος


Σχολείο και κοινότητα

Στόχος Βελτίωσης Σχέδιο Δράσης

 

Κατά τη διερεύνηση του δείκτη "εξωστρέ-

φεια-διάχυση καλών πρακτικών" επισημάν-

θηκε η αναγκαιότητα ενημέρωσης,ευαι-

σθητοποίησης και κινητοποίησης των μα-

θητών, γιατί σύμφωνα με σχετική έρευ-

να οι μαθητές φάνηκε να αγνοούν σημα-

ντικά θέματα που αφορούν στην ειδική

αγωγή αλλά και στην εκδήλωση στάσεων

συμβατών με την ισότιμη αντιμετώπιση

όλων των πολιτών.

Στόχος του σχεδίου δράσης είναι:

α) η ενεργός συμμετοχή των μαθητών σε

κοινές δράσεις ώστε να γίνουν "αγωγοί"

της κοινωνικής ένταξης των ατόμων με

αναπηρίες.

β)η συμμετοχή των μαθητών σε εκδη-

λώσεις κοινωνικού και πολιτιστικού

περιεχομένου

γ)η ανάπτυξη κοινής δράσης μεταξύ

των μαθητικών κοινότητων του σχολείου

με αντίστοιχες μαθητικές κοινότητες

άλλων σχολείων.

ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  ΜΕ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

 

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις

Στόχος Βελτίωσης Σχέδιο Δράσης

Η διερεύνηση εντός του Συλλόγου των

εκπαιδευτικών του σχολείου ανέδειξε την

αναγκαιότητα αυτού του προγράμματος,

καθώς η πλειονότητα θεωρεί πως υπάρ-

χουν ελλείψεις στο πεδίο του πληροφο-

ρικού εγγραματισμού και έδειξε ενδια-

φέρον και προθυμία για την πραγματο-

ποίησή του.


Στόχος είναι , με την ολοκλήρωση του

προγράμματος, οι εκπαιδευτικοί να είναι

σε θέση να ψηφιοποιήσουν το εκπαιδευ-

τικό υλικό τους καθώς και να χρησιμοποι-

ήσουν τα παραπάνω λογισμικά κατά την

προετοιμασία των μαθημάτων και κατά

τη διάρκεια της διδασκαλίας μέσα στην τάξη.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΕΓΓΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ
(Word-Excel-PowerPoint)

 

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος

 

=========================================================